HTML

Eddig...

67

ezer forintomba került a porckorongsérv.

Friss topikok

  • shithappens!: @~dá~: Az nekünk elég, hogy élsz : ) (2011.02.18. 13:33) A reumatológus és a kezdetek
  • shithappens!: @~dá~: Megyek-megyek. Már a múltkor is akartam, csak aztán nem volt rá időm. Amúgy meg jobbulást ... (2010.11.16. 09:34) Reccs. Erről lesz szó

Linkblog

Archívum

Reccs. Erről lesz szó

2010.10.28. 22:07 Zubreczki Dávid

lanchidboogiemamma 2[1]A mellékelt fotón én vagyok látható,amint önfeledten nagyot ugrom egy Boogie Mamma-koncerten. Ha ez egy szponzorblog lenne, akkor az lehetne mellé írva, hogy lám-lám, nekem is volt gerincsérvem, aztán tessék, Dr XY csodát tett velem és most újra élvezem az életet.

Hát lócsöcs.

A fotó vagy két éves, igaz készülhetett volna egy idei nyári koncertünkön is, a 36. szülinapom táján, mert akkor még javában így viselkedtem. A fene se gondolta volna, hogy új zenekarom, a Csibor októberi debütálásán már így fogok kinézni:

73483 1202386156408 1731216944 391825 6499139 n[1]



Na de ne szaladjunk előre. Egyelőre pár posztban összefoglalom mi történt a porckorongommal az elmúlt 2-3 hónapban, aztán meg majd élőben közvetítem - legyünk optimisták - gyógyulásom történetét. Okulásul mindazoknak, akik hasonló cipőben járnak (magyarán gerincsérvük van vagy legalábbis gyanakszanak rá), na meg okulásul nekem is, hátha valaki idekommenteli a tutit.

Ha címszavakban szeretném összefoglalni az eddigieket, akkor a legegyszerübb ideírnom, miket szedtem (meg kaptam infúzióban és injekcióban) eddig a gerincemre, na meg az arra szedett orvosságok mellékhatásainak kivédésére:

 

Aflamin, Algoflex, Algopyrin (tabletta és infúzió), Aspirin, Apranax, Cataflam, Contramal, Diclofenac Duo, Ibuprofen, Lidocain (infúzió), Medrol, Mydeton, Normaflore, Quamatel, Valami szteroid injekcióba, Valami szteroid infúzióba, Voltaren dolo.

 

Életemben nem szedtem ennyi vackot. A másik klassz mutató ott fenn azt jelzi, nagyjából mennyit költöttem eddig a nyavajámra. Ha azt látjátok, hogy megugrik egy százassal, megműtöttek. Ha megállna a növekedésben, meggyógyultam, meghaltam vagy csak egyszerűen meguntam az egészet.

[képek innen és innen]

6 komment

Címkék: blog

A bejegyzés trackback címe:

https://gerincem.blog.hu/api/trackback/id/tr722406487

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

shithappens! 2010.11.11. 11:37:11

Csak nem azt akarod mondani, hogy mostanában ezért nincs Boogie Mamma koncert?

Zubreczki Dávid · http://instagram.com/zubreczkidavid 2010.11.11. 11:40:57

@shithappens: hogy a jó életbe találtad meg ezt a blogot? :D de igazából nagyon kösz a kérdést, tényleg jól esik! :)

nem, nem emiatt nincs, az új zenekarommal volt koncert, meg lesz is. és bizti lesz egy-két BM jövőre is, de attól tartok jóval visszafogottabban :/

shithappens! 2010.11.11. 11:46:09

@~dá~: Boogie Mamma fan vagyok és mindig is haragudtam rád, hogy a hülye hütte meg urbanista blogokat posztolod a boogiemammás helyett...
Csak rá kellet klikkelni a ~dá~ névre, hogy kiderüljön mikbe írsz.
Egyébként a pocok bajsza az én hajamból van :D
BM-en majd ugrálunk helyetted : ) Vagy csinálhatnál a csendes fekvős mintájára tombolós tolószékes verzsönt is:)

shithappens! 2010.11.11. 11:46:44

@shithappens: Ja és van eredeti Boogie Mamma CD-m...
Nagy szó a mai világban :)

Zubreczki Dávid · http://instagram.com/zubreczkidavid 2010.11.15. 05:04:59

@shithappens: el vagyok érzékenyülve, tényleg.
Az Urbira azért ne haragudj, valamiből meg kell élnie az embernek - és azért blogolni még mindig a szórakoztatóbb melók egyike

feltétlenül lesz még BM! addig meg gyere Csiborra ;)

shithappens! 2010.11.16. 09:34:07

@~dá~:
Megyek-megyek. Már a múltkor is akartam, csak aztán nem volt rá időm.
Amúgy meg jobbulást : )
süti beállítások módosítása